Forum PBF w czasach średniowiecza
1.0 Broń Dystansowa
Strzelba
Bardzo dobra na bliskie dystanse, potężna broń. W magazynku mieści się 8 pocisków.
Magazynek: 8
Zasięg: 8=metrów zasięg skuteczny, 22=zasięg maksymalny
Szybkostrzelność: 1
Ładowanie: 2 rundy
Trafienie: -1
Obrażenia: 1k20+1
PP: 4+
Ciężka Strzelba
Strzelba ta mieści zaledwie 2 pociski i (w lepszych modelach) 3-ci w lufie. Ma bardzo większy zasięg oraz większy kaliber. Bardzo niebezpieczna broń.
Magazynek: 2 (3)
Zasięg: 14=metrów zasięg skuteczny, 30=zasięg maksymalny
Szybkostrzelność: 1
Ładowanie: 2 rundy
trafienie: -2
Obrażenia: 3k20+3
PP: 6+
Karabin Snajperski
Zwany przez żołnierzy długostrzał, duży, lecz za o bardzo dobry na dalekie dystanse z średnim kalibrem, jest zabójczy na polu bitwy.
Magazynek: 8
Zasięg: 90=metrów zasięg skuteczny, 355=zasięg maksymalny
Szybkostrzelność: 1
Ładowanie: 3 rundy
trafienie: +2
Obrażenia: 1k20-5
PP: 2+
Karabin Maszynowy MGS-98
Dobry i sprawny karabin używany przez żołnierzy koalicji. Jest to porządna broń, tania w produkcji, jej magazynek mieści 50 strzałów, w lepszych modelach mieści się nawet 100 czy 120 pocisków.
Magazynek: 50 (100)l(120)
Zasięg: 25=metrów zasięg skuteczny, 90=zasięg maksymalny
Szybkostrzelność: 5
Ładowanie: 3 rundy
trafienie: 0
Obrażenia: 1k3 (k6:2)
PP: 1+
Karabin Maszynowy Bolt. 88'53 AAM
Porządny Szybkostrzelny karabin, szybszy od MGS-98, lecz za to ma mniejszy magazynek. Jego produkcja jest droższa i gorzej sprawdza się w walce wręcz (brak ciężkiej kolby).
Magazynek: 30 (60)
Zasięg: 18=metrów zasięg skuteczny, 95=zasięg maksymalny
Szybkostrzelność: 7 (8)
Ładowanie: 3 rundy
trafienie: 0
Obrażenia: 1k3l(4)
PP: 2+
Mini-gun Falang
Duży i ciężki minigun. Wypluwa za sobą,wielkie serie pocisków. Bardzo drogi produkcji.
Magazynek: 300 (500)l(650)
Zasięg: 50=metrów zasięg skuteczny, 140=zasięg maksymalny
Szybkostrzelność: 14 (15)
Ładowanie: 4 rundy
trafienie: -2
Obrażenia: 1k2 (k6:3)
PP: 2+
Moździerz
Moździerz to potężna i ciężka broń używana przez siły koalicji.
Zasięg: 50=metrów zasięg skuteczny, 140=zasięg maksymalny
Szybkostrzelność: 1
Ładowanie: 4 rundy
trafienie: -1
Obrażenia: 2k20+7
PP: 6+
Offline